концептуальної моделі Школи сприяння
здоров’ю
Мелітопольської
загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1
Проблема збереження здоров'я населення все більш чітко усвідомлюється представниками системи освіти як
професійно значуща. Це пояснюється, насамперед, тим, що саме поняття «здоров'я»
стало трактуватись більш широко, ніж проста відсутність захворювання, у нього
все частіше вкладається соціокультурний зміст: сучасні визначення здоров'я
включають такі компоненти, як суб'єктивне благополуччя та відповідальна
поведінка. Здоров'я дитини, її фізичний і психологічний розвиток,
соціально-психологічна адаптація у значній мірі визначаються умовами її життя,
насамперед умовами її життя у школі.
Отже, ні в кого не викликає
сумнівів той факт, що суспільству потрібні здорові люди, тому одним із важливих
педагогічних завдань є виховання здорових членів суспільства. Проблема здорової дитини, формування позитивного
ставлення до свого здоров’я стала актуальною і для нашого навчального закладу,
яка охоплює як навчальну, так і виховну роботу. Педагогічний колектив
Мелітопольської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 до висновку необхідності
активних дій по збереженню здоров’я учнів, формуванню в них потреби в здоровому
способі життя.
Поштовхом до створення цієї моделі Школи сприяння здоров’ю стала
негативна динаміка захворюваності дітей за результатами профілактичних медичних
оглядів.
Шкільну концептуальну модель ЗОШ І - ІІІ ст. № 1 спрямовано на засвоєння учнями, батьками
та вчителями школи основ культури здоров'я, зменшення захворюваності школярів,
підвищення рівня їхньої фізичної й розумової працездатності, успішності та
якості знань, створення сприятливих умов для всебічного розвитку здорової компетентної особистості.
Основою моделі є учень, який розглядається як цілісна
компетентна особистість в умовах динамічного оточення, бо більшість дітей,
прийшовши до школи, вже мають
певний діагноз, тому, ми вважаємо, одним
із головних завдань нашого
навчального закладу має бути
підтримання та поліпшення здоров'я
дітей.
Модель Школи сприяння здоров’ю ЗОШ № 1
сприяє індивідуальному розвитку компетентної особистості в умовах
ситуації вибору шляхів розвитку, саморозвитку на основі стійкої потреби бути
здоровим, зберігати і зміцнювати власне здоров’я.
Отже,
модель Школи сприяння здоров’ю - це цілісна система, єдність і взаємозв’язок
усіх компонентів, які ведуть до формування позитивного ставлення до здорового
способу життя.
Комментариев нет:
Отправить комментарий